wachten...

E-mail verzonden!

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Diensten

Werving en Selectie

Als IT staffing Consultancy Bureau zorgen wij voor de volledige werving en selectie van IT professionals. Wij stellen vacatures open, selecteren geschikte kandidaten en dragen deze voor aan onze opdrachtgevers. Vervolgens sluiten wij de vacature en als de opdrachtgever zijn keuze heeft gemaakt, zorgen wij ervoor dat de kandidaat op een arbeidsvoorwaardegesprek komt, waarbij onder andere het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden worden vastgelegd.

Zodra de contracten zijn ondertekend, kan de IT professional bij de opdrachtgever aan de slag. Daarbij blijven wij geregeld contact onderhouden met de IT professional en de opdrachtgever, om de voortgang te bespreken. Wij willen namelijk niet alleen geschikt ICT personeel werven, maar er ook voor zorgen dat de juiste persoon zich kan blijven ontwikkelen op de werkplek.

Wilt u graag dat wij de werving en selectie van ICT banen voor onze rekening nemen? Wij verzorgen het algehele wervingsproces van A tot Z voor u. Dit bieden wij op zowel No Cure No Pay basis als Retained Search basis.

Interim en Freelance

Interim of freelance werk zijn de beste keuzes als het gaat om het vervullen van een tijdelijke vacature, projectmatig werk, het tijdelijk vervangen van een langdurige zieke collega of zwangerschapsverlof. Wij onderscheiden ons van de concurrenten doordat wij binnen 48 uur een interim professional bij u kunnen introduceren.

Om zo snel te kunnen handelen, hebben wij voorafgaand aan de plaatsing wel een aantal gegevens van u nodig. Wij vinden het bijvoorbeeld belangrijk om vooraf een uurtarief af te spreken. Ons IT search Firm in Amsterdam kenmerkt zich namelijk door transparantie. En een duidelijk kostenplaatje hoort zeker bij onze heldere en transparante aanpak.

Deta-Vast

Bij Moreno Associates werken wij volgens het principe eerst zien dan geloven. Dat betekent dat u bij ons IT staffing Consultancy bureau de mogelijkheid heeft om een professional, middels tijdelijke inhuur, eerst een paar maanden aan de slag te zien. Na deze periode van detachering heeft u de optie om hem of haar een vaste aanstelling aan te bieden. Hoewel u in dit geval de IT professional al kent, ziet het proces er hetzelfde uit als bij de werving en selectie.